marți, 18 mai 2010

Ajutor!!!

Am mare nevoie de ajutor!:)) Utv organizeaza un concurs al carui premiu este o pereche de pantofi Manolo Blahnik, cu ocazia lansarii filmului Sex and the city 2! M-am inscris si eu in acest concurs si pentru a castiga am nevoie de multeee multe voturi;;) Puteti sa ajutati o biata fata sa-si implineasca visul ?
http://www.utv.ro/pantofidevedeta/?p=546

Va multumesc anticipat!
P.S. Voi, fetelor, ar trebui sa stiti cat de mult imi doresc sa castig! Manolo Blahnik e visul oricarei fete!

2 comentarii:

  1. Daca castigi vii cu pantofii la Cluj sa te vad cu ei !!!
    Iti fac reclama si la mine pe blog !
    Keep It up !!!!
    Sper sa castigi

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am votat :D dar eu totusi cred ca louboutin
    e visul oricarei fete! Cel putin al meu e

    RăspundețiȘtergere