vineri, 30 aprilie 2010

Moda la superlativ












In lungile mele plimbari , am descoperit la Piata Universitatii, vitrinele de la Facultatea de Arhitectura Ion Mincu. Aici am gasit proiectil realizat de studentii de la Design de Interior pentru cursul Istoria Costumului. Aceasta a fost realizat de studentele : Iulia Statica, Anca Mihailov si Mihaela Ovadiuc sub indrumarea profesoarei Stefania Ruse. Pur si simplu, aceste frumoase costume mi-au furat ochii si mi-am spus ca merita un post pe blogul meu. Enjoy!



2 comentarii:

  1. frumoase ,dar sant facute de studenti de la mobilier si amenajari interioare

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna
    Nu au fost facute aceste costume numai de cele 3 studente mentionate mai sus. Pe fiecare vitrina era pus cate un print cu numele studentilor care au amenajat vitrina respectiva. Poti sa vezi alta varianta de print aici.
    http://little-ticky-tacky.blogspot.com/2009/12/blog-post.html
    Numele tuturor studentilor implicati in proiect se gasesc in numarul "architecture vs fashion" al revistei Arhitext.

    RăspundețiȘtergere