miercuri, 12 mai 2010

Rasfat


Membra Club Elle fiind, am fost invitata la evenimentul organizat de publicatie impreuna cu Costume National, gazduita de Beautik Haute Parfumerie. In cadrul evenimentului, Costume National si-a expus gama de parfumuri, printre care si unul nou-nout pentru barbati. Mi-am lasat simturile imbiate de aromele de orhidee, trandafiri, iasomnie si mosc!
Parfumurile prezentate fac parte din Trilogia Scent: Sheer, Gloss si Cool Gloss si cel lansat cu ocazia a 21 de ani de viata a casei Costume National. Cel mai mult mi-a placut 21: lapte si sofron.
Bineinteles ca gazdele evenimentului nu ne-au lasat sa plecam cu mana goala, si dupa cum se poate vedea in poza, am primit cateva mostre de parfum, un fard si revista Elle!

P.S. Pe 10 iunie va fi o alta intalnire organizata de Elle si mai exact, club de carte. Grabiti-va si inscrieti-va pe site-ul revistei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu